0 comments

Power Punya !

Pertengkaran tadi benar benar membuatkan aku bosan dan tension. Untuk release tension aku menghabiskan masa di sebuah disko berdekatan.Walaupun dalam disko tersebut bercelaru dengan bunyi yang tah aper aper tah. Namun aku dapat gak release tension aku nie……Sedang aku dok mengelamun tiba tiba aku rasa seperti ader yang mencuit bahu aku…….Aku berpaling……woyooooooo amoi sih!!!!! Mata aku tertumpu pada keindahan pangkal kedua buah dada amoi……..Aku leka sekejap…..Eh! kawan ader orang duduk di sini tak???? Tanya amoi itu pada aku. Ah!!! oooooo takder takder jawap ku.kekeke dalam hati aku ketawa sendiri.Fuh! punyalah putih dan montok buah dada amoi nie geram aku sih!!!!

Amoi tu datang ngan member dia tapi member dia ader pakwe sedangkan amoi nie sorang jer. Amoi tu senyum jer tengok aku. Aku pun senyumlah balik.Muzik bergema dengan kuatnya dan aku pun bertanya amoi tu. Amoi u dari mana???? Dari Singapore….. OOOOO aku kata.Mana boyfriend u??? Tanya ku lagi…Dia tak dapat datanglah….i boring tengok dia…Aku hulurkan tangan i Bard u???? I Lulu and this my friend Lucy. Aku bersalaman……Waktu Lulu tunduk mencapai minuman sempat gak mata ku menjeling kearah buah dadanya…Emmmmm geram betul aku.

Malas nak berbual aku sambung balik mengelamun tadi…..Tiba tiba amoi tu mencuit bahu ku Jom dance…….Jommmmmmmmmm aku kata.Aku aper lagi tunjukkan segala skil yang aku ader..Amoi ketawa dan terus dance.Sambil dance mata aku terus tertumpu pada kedua buah dada amoi tu yang bergerak gerak mengikut rentak muzik.Fuh! aku menelan air liur……….Sabar kata hati ku…. dari music rancak kini menjadi slow…… Kini giliran aku pula mempelawa amoi .Amoi malu tapi setuju. Apa lagi aku memeluk pinggang amoi lembut.Amoi membalas…..

Aku membisik ke telinga amoi u datang sini ader aper….Saja…but today is my birthday. Oooooo aku kata happy birthday.Aku eratkan lagi pelukkanku hinggakan dadaku dapat merasai kepejalan daging amoi tu. Emmmmmmmm empok aku kata.Tangan aku mula mempermainkan peranan tanganku mula mengosok gosok di belakang badan amoi. Amoi yang berpakaian simple tapi membuatkan batangku mengangguk anggukkan kepala. Amoi melentukkan kepala ke bahu aku. Peh! ader can nie aku kata. Aku mula memberi ciuman di telinga. Amoi diam jer tak membantah. Membuatkan aku lebih berani. 

Kini tangan ku mula mencari dua gunung yang berdiri megah di dada amoi.Aku mula meramas lembut…….Amoi diam tidak mem- bantah.Tanganku mula masuk ke dalam baju amoi….walaupun agak sempit namun aku mudah mem masukkan tangan dengan pertolongan amoi.Kini hanya sehelai kain nipis agak keras yang menhalang tanganku dari terus menjamah kehalusan kulit buah dada amoi.Namun aku berpuas hati bab dapat gak merasa buah dadanya yang mula mengeras….Aku meramas ramas lembut hinggakan amoi meng geluarkan bunyi keenakan……ahhhhhh……………

Tangan aku sebelah lagi mula menarik punggung amoi agar rapat mengena batangku yang dah lama tegang.Geselan berlaku antara batangku dengan cikbab amoi…Walau pun amoi memakai skrit pendek dari jeans namun aku dapat merasa tembam cipab amoi.Lepas sebelah sebelah buah dada amoi tu aku ramas……..Sedang syok aku melayani kepejalan buah dada amoi tiba tiba terang .Kelam kabut aku menarik tangan ku keluar…..aku dan amoi ketawa…..dan amoi menarik aku duduk.
Aku tengok Lucy dah mabuk….Aku tanya amoi….U naik aper datang sini. Dia kata naik kereta Lucy. So macam mana nie sekarang. Aku kata takper aku tolong hantar u ke hotel kay. Amoi setuju dan senyum kepada aku. Aku dan amoi memapah Lucy ke kereta. 

Fuh! Honda beb! Aku menyuruh lulu ambil beg tangan di dalam dan aku bereskan si Lucy nie…..Sewaktu aku letak kan Lucy ke tempat duduk belakang kain gaun yang dipakainya tersingkap hinggakan nampak jelas cipapnya.Fuh! boleh tahan tembam. Aku jeling tiada orang…. Apalagi aku ramas kejap cipap yang tembam tuh. Emmmmmmmm geram aku. Buah dada si Lucy lebih besar dari lulu…Emmmmmmm aku tak ketinggalan meramas buah dada Lucy sekali.Tak puas aku singkap baju Lucy dan coli sekali.. Fuh! buah dada yang agak besar tuh membuatkan batangku naik semula. Aku lepaskan geram aku jilat sekejap dan meramas sepuas puasnya. Bila aku tengok Lulu datang aku betulkan semula cam biasa.

Berderum laju aku menuju ke hotel……..Di hotel aku menyuruh lulu booking room dan aku memapah Lucy naik.Bila sudah selesai aku meminta diri pada lulu tapi sebelum tu aku nak tumpang mandi bab baju dan badan aku berbau arak. Lulu setuju lantas menyuruh aku mandi dulu nanti dia hantar tuala….Aku apa lagi mandilah……sedang aku syok mandi tiba tiba aku dipeluk dari belakang. Aku menoleh Lulu??????? Lulu kata Boleh i join u mandi…….Aku kata suka hati u lah… Dengan perlahan dan satu satu baju yang dipakai nya jatuh ke lantai…..

Kini Lulu tidak ada seurat benang pun berada di badannya.Fuh! kini mataku memandang puas puas badan yang montok di depan mata. Aku senyum Lulu pun senyum dan terus memeluk badanku. Air pancut yang agak panas menyirami kedua badan….Aku mengucup bibir lulu, lulu membalas kucupan dan tangan aku mula merayap mencari dua gunung yang tegak berdiri. Aku meramas lembut kedua buah dada lulu. Lulu memeluk memaut tengkuk aku agar jangan dilepaskan. Batangku mula berdiri perlahan lahan hinggakan menyentuh cipap lulu. Lulu merintih keenakkan Ahhhhhhhhh iksssssssss……… Kini dari bibir mulutku turun perlahan ke leher dan berhenti di dua gunung yang tegang. Puting lulu yang kemerahan dan tegang aku jilat. Mengeliat Lulu bila dijilat sedemikian. Tanganku mula mencari tempat baru, merayap rayap di celah celah kelengkang…….Sebelah tanganku meramas pangkal buah dada lulu dan lidahku terus menjilat jilat puting buah dada yang terus tegang dan mengeras. Ahhhhhhhh i like it………….pls do again……… rintih lulu ke telinga aku.Aku capai tangan lulu agar memegang batangku.Wow! big……sambil tersenyum…….Aku senyumm.

Aku membaringkan lulu di tub mandi dan mengangkangkan kedua kakinya. Peh! tembam betul cipap lulu hinggakan ternaik biji yang tak bersunat panjang……Aku membenamkan jari aku ke dalam cipap lulu…..Ahhhhhhhhh iksssssssssssssssssssss rintih lulu. Aku geram dengan keadaan ini. Aku jilat cipap lulu hinggakan ternaik naik punggung dia ke atas. Sedangkan jari aku tarik masuk tarik kedalam cipap lulu.Sampai satu ketika lulu mengejang keras… Ahhhhhhhh…………… iks……………. Makin banyak air yang keluar dari cipap lulu. 

Tahulah aku yang lulu dah game over (klimax) Aku hulurkan batamgku ke mulut lulu. Lulu mengulum batangku macam mengulum ais krim….. Dia mainkan lidahnya ke kolam yang mula mengeluarkan cecair…….Agak gelojoh lulu menghisap batangku hinggakan aku bagai tak jejak kaki di lantai…….Tiba tiba aku lak merasa nak keluar air mani. Lulu perasan perubahan aku. Lantas dia menyedut sekuat kuat hati….. Aku tak tertahan lagi critttttt critttt terpancut air mani aku ke dalam mulut lulu. Lulu menelan airku dan memainkan lidahnya di kepala batangku. Terenjut enjut kakiku menahan nikmat……Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh aku mengeluh. Lantas aku dan lulu mandi dan tertidur di atas katil tanpa memakai satu baju pun..

Sedang aku enak tidur dibuai mimpi…..Tiba tiba aku aku rasakan satu kenikmatan yang sukar di gambarkan…. Aku mencuba menghayati keenakkan agar aku tau aku ini bermimpi atau tidak.Ternyata aku tidak bermimipi ini adalah kenyataan…..Bila aku membuka mata ternyata yang Lulu sedang giat menguli uli batangku yang kecil dan terlentuk lentuk tak bernyawa……Lulu tersenyum bila aku mencelikkan mata….dan ternyata batangku pun mula berubah keadaan dari segi besar dan panjang…..Perubahan ini menyebabkan Lulu bersemangat lantas tanpa membuang masa Lulu memasukkan batangku ke dalam mulutnya….. apa lagi makin terangsanglah aku.

Jilatan yang dilakukan oleh Lulu membuatkan aku ternaik naik punggung aku menahan serangan Lulu. Namun aku cuba bertahan agar Lulu benar benar puas menghisap batangku….Lulu tak tertahan lagi lantas menarik tanganku ke buah dadanya minta diramas…….Aku pun mula memainkan peranan meramas lembut sambil jariku bermain di puting warna kemerahan…..Lulu mengeliat sambil menggigit embut batangku….. kini aku faham yang Lulu dah tak tertahan lagi……Lulu melepaskan batangku dan mengangkangkan kakinya hinggakan menampakkan rekahan kolam yang basah….. Aku senyum melihat Lulu bagai cacing yang kepanasan……Namun aku tidak benamkan batangku terus kerana aku belum lagi puas menatap keindahan cipap Lulu………

Aku labuhkan dahulu jari manisku ke sebiji mutiara yang agak panjang… Jari ku terus memainkan di biji itu…..Satu tindak balas dari empunya biji………….ahhhhhhhhhhhh pls…….fuck me……… aku tak peduli renggekan Lulu aku terus memainkan biji nya….. air yang terbit dari kolam yang ternganga nyata bertambah banyak mengalir…….Aku tahu yang Lulu dah tak tertahan lagi namun aku masih belum puas lagi dengan keadaan sedemikian. Aku mula mencium mulut Lulu dan turun sedikit demi sedikit ke leher turun ke buah dada Lulu habis segala yang ada di dada Lulu habis aku jilat hinggakan Lulu mengeliat dan mengeleng gelengkan kepala tanda agar jangan dilakukan lagi. Puas aku menyonyot puting dan menjilat segala yang ada di dada Lulu kini beralih turun perlahan lahan hinggakan bersua gua yang minta di masukkan sesuatu yang memuaskan yang empunya badan…..Di situ mulutku terhenti seketika…..Lulu menarik narik rambut agar jangan diteruskan jilatan demi jilatan di badannya….

Namun aku tak hiraukan itu semua…Sedang Lulu menarik nafas lega kerana jilatan terhenti….Tiba tiba bagaikan terkena kejutan elektrik lulu mengeliat bila lidah ku mula meneroka apa yang berada di dalam gua kepunyaan Lulu. Manakala jariku memainkan di mutiara yang berdiri megah kekerasan dan sebelah jariku meramas ramas lembut buah dada Lulu serentak…Dengan itu juga Lulu mengerang keras……dan mengepit kepalaku di celah celah kelengkang dan Ahhhhhhhhhh aikssssssssssssss uhhhhhhhhhhhhhhhhh…….klimax yang ditahan oleh Lulu terpancut ke muka aku…Lulu mengeliat panjang dan melepaskan kepala aku…..Aku terus tidak mahu klimaxs Lulu berakhir aku halakan batangku yang dari tadi menegak minta disarungkan ke dalam gua……Ahhhhhhhhhh……yes……Lulu merengek bila batang ku mula terbenam……sedikit demi sedikit…..Lulu mengemut gemutkan cipapnya….tanda menerima kehadiran batangku dengan satu geliat yang agak kasar dan mengeleng gelengkan kepala menahan keenakkan sebenar……Aku macam nak terpancut bila menerima reaksi sedemikian rupa. Namun aku masih boleh menahan……

Bila Lulu agak reda aku mula menarik sorong keluar masuk batang ku ke dalam cipap Lulu yang tidak senang lagi Dengan kemutan Lulu dan kebesaran batangku bila aku menarik keluar batangku bagaikan semua kandungan dalam cipap Lulu bagai mahu terkeluar mengikuti batangku. Lulu makin tak tertahan bila aku mula menghayun laju…..Yes…….ahhhhhhh yes…….i like it…. Keluhan demi keluhan Lulu menahan keenakan yang dirasai…….Puas aku dengan keadaan sedemikian aku mula menonggengkan Lulu…..Kini aku mula dengan cara doggie….Aku pahatkan betul-betul batangku yang bersinar sinar akibat air yang terbit dari cipap Lulu…. 

Bila dah tersedia semuanya, aku mula benamkan batangku…ahhhhhhhhhhh……..Lulu merengek…..Fuh! sempit sekali aku rasakan ….Lulu geleng gelengkan kepala menanti bila batangku habis terbenam…..Bila habis terbenam aku menarik laju batangku dan benamkan semula dengan perlahan lahan yang bole…Lulu tak tertahan bila aku lakukan sedemikian bila kali ketiga aku benamkan batangku Lulu meraung…..Ahhhhhhhhh shaz…..i coming…..aikssss…….Lulu kejang dan mengemut sekuat kuat hatinya aku dapat rasakan betapa batang ku bagai dicengkam kuat. Dan Lulu terbaring tertiarap keletihan sedangkan aku belum lagi keluar…..

Aku capai sebuah bantal dan letakkan di bawah cipap Lulu agar punggung Lulu ternaik ke atas…… Dengan kaki yang tercantum rapat aku mula menghayunkan semula batang ku…..Dengan bantuan cecair yang makin banyak keluar dari cipap Lulu makin mudah aku tarik masuk keluar batangku…….Aku mula hayun laju dan laju lagi hinggakan Lulu meraung raung keenakan ahhhhh pls….. stop…….aiks……uhhhh…….namun aku terus melajukan lagi henjutan batangku……..Hinggakan aku hampir nak terkeluar……Aku benamkan batangku sedalam dalam yang boleh dan Ahhhhh…………aku meraung macam ayam jantan….dan Lulu uhhhhhhhhhhhhhh yesssssssss………kejang………sama sama kejang dan aku rebah di atas badan Lulu yang telah lemah longlai tak bergerak cuma hanya kedengaran laju nafas aku dan Lulu…. Akhirnya aku tertidur bersama Lulu dengan batang ku terendam di dalam cipap Lulu……..Aku puas begitu jua Lulu……..Itulah hadiah hari jadi Lulu di Malaysia……..

Dalam lebih kurang 3 jam aku tertidur aku terbangun dan terus ke bilik air untuk mandi…..tapi aku terperanjat bilaaaaaa………… aku sampai jer di dalam bilik air aku terperanjat ………..kerana di dalam bilik air lucy sedang mandi sambil mengosok gosok buah dadanya yang tegang dan besar…..Aku lihat mata lucy amat kuyu dan dahagakan sesuatu. Aku terperanjat dan dengan cepat menutup batangku dengan baju aku…..Lucy senyum dan menghulurkan tangan padaku sambil berkata “i pun mahu macam Lulu……” aku tergamam “i sudah tengok semua sekali apa yg U buat tadi.”

Aku tak hampakan lucy…. aku menyambut tangan lucy…lucy senyum…….aku membalas senyum….Bila aku merapatkan badanku kepada lucy terus membasahkan batangku yang kecil tu dengan air dan terus memainkan tangannya yang penuh dengan buih sabun. Sungguh pandai gerakan awal lucy nie kata dalam hati aku…Bila batangku mula diusap oleh tangan lucy bersama buih sabun maka mulalah batangku mula menunjukkan rupa sebenar…..Lucy gembira bila perubahan batangku lantas ia membersihkan buih sabun dan terus mengulum batangku hingga berdenyut denyut bunyi batangku dihisap…Aku bagai tak jejak kaki ke lantai bila lidah lucy bermain di lubang kecil batangku. 

Maka hisapan demi jilatan dilakukan oleh lucy membuatkan batang ku mula mengeras dan keras lagi…..Aku dah tak tertahan lagi…aku kini tidak mahu membuang masa lagi……Aku menarik batangku dari mulut lucy dan membaringkan badan lucy ke tub mandi. Lantas menguakkan kaki lucy luas luas….. Wow jeritku didalam hati…… rupanya lucy mempunyai bentuk cipap yang lebih cantik jika dibandingkan dengan lulu……Dengan bulu nipis sejemput di atas cipapnya yang tembam membuatkan aku lebih geram lagi…… Lantas aku mula mencuit cuit biji yang panjang sama dengan lulu….Lucy megerang keenakkan campur kegelian…….lantas aku mainkan jariku terus ke biji lucy dan menggentel gentel biji….sedangkan mulut aku terus ke buah dada yang besar. 

Aku benamkan mukaku ketengah tengah gunung yang besar dan pejal…..Lucy merenggek renggek keenakkan….ahhhhhhhh….uhhhh lidah ku mula memainkan peranan…..badan lucy bertambah gigil bila putingnya dijilat oleh lidahku….ahhhhhh aiksssssssss pls do again plssssssssssss aiksssssss……..
Lidahku terus menguasai segala yang ada di dada lucy….lucy benar benar keenakan…..aku dapat rasakan yang cipap lucy bertambah basah setelah dijilat dan digentel……Aku amat geram dengan keadaan cipap lucy…lantas aku mula menjilat perlahan turun sedikit demi sedikit hinggakan sampai di depan gua yang cantik tapi amat basah sekali……..

Aku menguakkan kedua kaki lucy…lucy menurut malah dibesarkan laki kakinya bila lidahku menjilat keliling cikbabnya… Ahhhhhhhhhh aikssssssssss fuck me pls……..’ Aku mulakan meneroka gua lucy dengan lidah ke dlm gua yang comel…Ahhhhhhhh…….lucy mengerang keenakan aku mainkan lidah ku di mutiara yang menegang seolah olah mahu keluar dari tempat sembunyinya.sudah puas menjilat air kini makin banyak keluar dari cipap lucy.

Aku mula menghalakan batangku ke cipap lucy…..Kini aku ingin merasa bagaimana enaknya cipap lucy…… Bila semuanya dah reda aku mula benamkan batang ku perlahan lahan tapi keenakan dan kesempitanku dilarang lucy….auwwww lucy menjerit bila kepala batangku mula masuk ke dalam cipapnya…dia menolak nolak badanku agar berhenti…..Ooooooo rupanya lucy nie masih dara rupanya bentak hatiku….Aku tahu apa yang hendak aku buat…..Aku berhenti buat seketika batang ku masuk tapi aku mula mengulum lidah lucy dan kedua belah tangan ku mula mencari buah dada lucy terus meramas ramas lembut manakala jariku memainkan puting….kini ingatan sakit yang dideritai oleh lucy hilang bila aku lakukan sedemikian rupa dan ini membuatkan aku mengambil kesempatan untuk memasukkan batangku seterusnya.

Kini batang ku mula terbenam…hinggakan aku terpaksa lepaskan satu henjutan kerana agar sukar untuk terus masuk…..auw….pls stop……..jerit lucy bila batangku mengoyakkan selaput nipis dara lucy…..sebelum lucy menolak badan ku aku teruskan henjutan hinggakan batangku habis terbenam…..dan satu tolakkan kuat singgah di badanku…. hinggakan aku tertolak ke belakang. Lucy menahan kesakitan dan kepedihan yang amat sangat……aku lihat di cipap lucy ada lelehan darah bercampur air mani keluar di cipapnya……aku senyum lucy senyum sambil menahan kepedihan …… aku merapatkan badanku kepada lucy dan menarik tangan lucy ke batangku…….lucy faham ……lantas lucy genggam erat batangku keras…… so long and big….. kata lucy pada ku….aku senyum jer…lantas aku menyuakan batangku ke mulut lucy. 

Lucy membenamkan batangku ke mulutnya dan membuat satu hisapan dan jilatan yang mengghairahkan aku……aku mula meramas buah dada lucy dan menjilat jilat puting lucy…… lucy seolah olah lupa kesakitan yang baru dirasai……dari buah dada tanganku mula mencapai cipap lucy yang masih basah dan kini jari ku terus mengentel lembut biji kelentit yang tersembul keluar. Lucy mula mengerang semula tanda lucy terangsang kembali…..kini lidah ku pula mengambil alih jariku di biji kelentit lucy…bertambah banyak air mengalir dari cipap lucy…….aku dah tak tahan lagi……aku masukkan lidahku yang lembut ke dalam gua lucy… ternaik naik punggung lucy bila lidahku masuk ke dalam gua…..aku mainkan lidahku begitu untuk beberapa ketika….lantas lucy menolak aku baring ke dalam tub mandi dan lucy memegang batangku yang keras lagi tegang dan menyuakan ke cipapnya…….

Dengan bantuan air yang keluar dari cipap lucy batangku mula tenggelam sedikit demi sedikit hingga habis batangku masuk ke dalam cipap lucy….Ahhhhhhh aku merasa betapa sempit dan enak cipap lucy…..lucy mula mengangkat punggungnya atas ke bawah……….lucy mengerang keenakan bila aku menunjang batangku ke atas agak kuat…Ahhhhh ahhhhh ahhhhhhhh……..Aku tak puas aku menonggengkan badan lucy dan memasukkan kembali batangku…ahhhhhhhhhhhh sempit sungguh aku rasakan dan lucy pula….ahhhhhhhhh kejang seluruh badan lucy dan rebah…….Aku biarkan lucy merasa kenikmatan klimaxnya seketika…..

Bila lucy mula sudah mendapat nafas aku membongkokkan lucy dan memasukkan batangku dan menghayun batangku selaju lajunya…..hayunan semakin laju dan aku sudah hampir ke penghujungnya……..hentakkan demi hentakkan batangku ke dalam cipap lucy semakin ganas….lucy terus mengelengkan kepala dan mengerang keenakkan kerana tak pernah merasa keenakkan sedemikian rupa….ahhhhhhh….aiksssssss pls do again……fuck me harder…..harder…ahhhhh dan akhirnya tusukan akhir batangku ke dalam cipap lucy berakhir dengan pancutan air mani aku dan lucy klimax kali keduanya……..ahhhhhhhhhhhhhhhh aiksssssssss aku rebah bersama sama lucy ke dalam tub mandi……… 

Bila dah reda aku bangun dan terus mandi membersihkan badan….dan meninggalkan lucy sendirian di tub mandi…. Sesudah mengenakan seluar dalam aku rebah di sebelah Lulu yang masih lena………….Aku sedar bila Lulu bangunkan aku…….Aku bangun dan dapati Lulu tidak berpakaian semalam tapi kini berbaju t’shirt nipis tak berbaju dalam….matahari terang menunjukkan hampir pukul 2.30 petang…..Lulu melemparkan t’shirt padaku dan berkata come on wake up time to go…….sambil senyum……aku bangun mandi dan bersiap untuk pakai seluar ku yang siap bergosok….Emmmmmmm kata hati ku…….sedang terkial-kial memakai baju tiba tiba aku dipeluk dari belakang….aku menoleh rupanya lucy….i like yours……..sambil memegang batangku yang letih…..dan kecil…..

Aku dikulum lidah dan ditinggalkan tercengang cengang. Aku membalas senyum lucy yang menjeling manja pada ku….Bila kau sudah siap kini giliran Lulu pula menerpa aku memeluk mengucup bibir aku dan membisik ketelinga aku…okay time to go…..and i like malay fuck…Aku meramas lembut buah dada Lulu yang comel tapi cukup membuat orang geram bila memandang.Sambil menbalas kuluman Lulu. I wait u in lobby…..
…Dan hari itu, aku pulang ke rumah dengan penuh kepuasan setelah menutuh 2 amoi dalam satu malam
 
;